понеделник, 22 февруари 2010 г.

СЪБУДИ СЕ



Натискам стрелкичката на тоя клип.Play.
Ушите ми възприемат звуци. Мнооого приятни. Взорът ми е грабнат от картини. Нееевероятни. В дълбините на гръдния ми кош се задвижва енергия। Навива се на кълбо и предизвиква силна химична реакция в цялото ми тяло। С магията на словото се опитвам да дам обяснение на нещо уникално необяснимо। Нарича се родолюбие, по-скоро природолюбие даже। Космически усещания предизвиква в мен природата। Не просто природата, а българската природа। Метровите борове на Яворова поляна. Бурните старопланински водоскоци. Нежните теменужки на Сакар. Прохладните сенки на орешака, дъхавите вишни на пролет...
Осъзнаването е грандиозен процес за всеки отделен индивид - включая наше височество. Не е проява на Егото, но - моля всички иностранци - завиждайте на воля на трепетите луди на сърцето, на химна на душата, на преклонението ми пред земите български!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментарчееее